zondag 4 augustus 2013

Verjaardagskadootjes

Ik heb dan wel niet zoveel geblogd de afgelopen tijd, ik ben wel heel druk geweest! Daarom had ik ook gen tijd om te bloggen!! :-)
Na het vele alpaca spinnen voor de wintertrui van een paar blogjes terug wilde ik echt even wat anders. Dus ik ben in mijn diva dosissen gedoken om iets uit te zoeken. De bedoeling was iets met rood om een paar handschoenen te breien voor een vriend. De dosis "maxima"werd gesponnen. Is prachtig geworden maar ik vond het resultaat niet dat wat ik beoogd had dus daar ga ik later nog wel wat van maken. Voor desbetreffende vriend heb ik maar een kant en klaar wolletje besteld, daarover later nog wel meer.






 
Dus hup naar de volgende diva dosis, dan maar een kadootje breien voor een vriendin die is tenslotte eerder jarig. Iets met rood ook, en het moet een mooie kantsjaal worden. Deze keer de diva dosis "look up"gekozen. Het spint heerlijk weg. Ik moet er een beetje tempo mee maken want ik wil de bol meenemen op de vakantie naar frankrijk. Heerlijk op de camping dus tijd zat om een mooie sjaal te breien. Ravelry afgestruind naar een leuk patroon en gevonden. Al in de auto o de heenweg worden de eerste toeren gebreid.
Na een dag of wat staat het ineens tegen, het wordt niet wat ik ervan verwacht had, dus hup..... uittrekken!! Ik zet een annis op en die gaat lekker vlot. Op de autoreis terug kant ik hem af. Thuis mooi blocken en het verjaardags kadoo is klaar!!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten