dinsdag 7 december 2010

sinterklaas!!!!

op ravelry deed ik mee aan een sinterklaas rak!
Ik heb iemand iets gestuurd en ik kreeg een pakketje toegestuurd!
Een mooi doosje vol met prachtige spulletjes! Een paar sokken, een mooie bol wol, prachtige knit-pro naalden! Jaaaaa van die mooie gekleurde, zon rondbreinaald!!!
Een heleboel sokkenwolletjes voor mijn deken......heerlijk nu kan ik weer verder want ik was door mijn wolletjes heen, een sokpatroon en eenbeker vol lekkers.
Kortom ik ben heerlijk verwend.
Bij het familie sinterklaas was het dit jaar ook op het creatieve vlak voor me. 2 bollen sokkenwol, een superlief stofje voor een projecttasje, een haaknaald en lieve knoopjes.
Ik kan er weer helemaal tegen.
Heb nu zoveel sokkenwol dat ik het komend jaar wel vooruit kan!!
Maar ik sluit niet uit dat als ik iets moois tegenkom dat ik het dan toch gewoon koop. hahahahaha.
voorlopig even aan de haak.....maar daarover in mijn volgende blog meer.

eerst nog even de foto's van mijn sinterklaas rak van sokkenmuis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten