vrijdag 17 december 2010

deken klaar voor gebruik

bijna de blaren op de vingers, maar de deken kan in gebruik genomen worden. Her en der zitten nog wat kleine draadjes.......en het waren een hoop draadjes!!!! maar die werk ik tijdens de vakantie nog wel weg.
Na de vakantie zal ik er nog wel 2 rijtjes bij op maken zodat hij nog net iets langer is, daar had ik nu geen tijd en geen puf meer voor.
Voor nu voldoet hij prima! In de auto kan dochterlief er lekker onderliggen en op de vakantie bestemming kan ze hem ook prima gebruiken, lekker na het skieen onder een dekentje op de bank! hmmm vast lekker!!!
Een hele klus was het nog, ook al gaan de blokken best vlot, je hebt er toch heel wat nodig om een beetje formaat te krijgen! De grote zak met wol is aardig geslonken door dit project, dat wel!!


nou hij ziet er best leuk uit toch?
Van dichtbij zitten er best schoonheidsfoutjes in,
maar het wordt een "smijt maar neer, leg maar op de grond dekentje" dus ik
vond het wel best zo!
dochter is tevreden, dan ben ik het ook!!!

1 opmerking: