zaterdag 9 februari 2013

WIP wegwerken........

voor de 1 miljoenste keer de breihoek opgeruimd en meteen weer een andere WIP opgepakt. Het stokhaak project. Het was zo lang geleden dat ik hier iets aan gedaan had dat ik eerst op internet moest opzoeken hoe de techniek ook al weer ging! De bol wol was inmiddels een grote knoop, dus daar heb ik ook nog even tijd aan moeten besteden, maar we zijn weer bezig. Het is wel een techniek die vlot gaat (waarom ligt het er dan al een jaar vraag je jezelf af!) Nog een klein stukje en dan is er weer een WIP af. En dan brei ik voorlopig ook geen sjaals meer. Wat oersaai zeg, 1,5 meter lang hetzelfde doen.
Na dit komt mijn vest aan de beurt, Ik zie een beetje op tegen de mouwen vandaar de vertraging! Hebben jullie het door???



Het quilten is ook op gang. Door de drukte de afgelopen weken nog niet echt veel aangedaan. Ik heb een bundel kleine lapjes gekocht en twijfel nu, moet ik er iets wat groters van maken, of gewoon voor de pannelappen gaan?

Ik heb wat met de machine zitten naaien en dit projectje is met de hand gemaakt. Dat gaat wel relaxed en toch nog redelijk vlot.  dit heb ik tot nu toe klaar. Voor de volgende rand zijn de onderdeeltjes geknipt. Was even puzzelen, doe ik hetzelfde blok of ga ik voor een ander blok.....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten