woensdag 4 mei 2011

spinning around




Yes gister was het weer spindag in Driel!
Bij zita stond er weer van alles uitgestald in de keuken om lekker mee te spelen, oefenen proberen. Kaardermolens, kammen en ander materiaal
Allerlei wolletjes en vachtjes om te bevoelen en veel uitleg over allerlei technieken. Ik kan nog een hoop leren in het spinning land!
Een heerlijke lunch in de tuin, veel kletsen en af en toe dan toch wat spinnen!
Zelfs dochterlief heeft een leuke dag.



Ik heb dan uiteindelijk toch de knoop maar doorgehakt, ik ga een ander spinnenwiel kopen (en laat dan die 100 jaar slapen maar komen........of beter....laat die prins na die 100 jaar slapen maar komen!!! ----> Alfa???)
De louet julia gaat het worden. Na heeeel lang twijfelen tussen victoria en julia zegt mijn zen gevoel dat het de julia moet worden!!! Ik ben nu al verliefd!

Gisteravond en vandaag met wat verschillende wolletjes die ik in driel heb bewerkt zitten stoeien op mijn wiel.
Blauw schaap (geen idee meer hoe dat beest heette) de ene pluk is gekaard de andere gakamt en dat dan getwijnt met witte alpaca ( met mijn verjaardag van zwagerlief gekregen) die gemengd is met witte merino.......wel een grappig effect!


Kortom weer genoeg creatieve boost gekregen om weer volop aan
de slag te willen met wiel en wol........maar goed......er ligt nog een zuurstoksok, 2 alfa sokken en een vest te wachten......
Goh waar herken ik dit toch van!!!
Te veel te doen in te weinig tijd!

1 opmerking:

  1. Mooi wolletje hoor, jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar ja de volgende keer misschien beter. Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen