zondag 4 maart 2012

Hoera een zusje!

Ik had het op de spin bijeenkomst terloops gezegd, misschien moet ik toch eens voor een Victoria gaan kijken..dat is wel handig met de club bijeenkomsten. De volgende dag een mailtje in mijn ravelry inbox..... Er staat een Victoria te koop.... Voor ik het weet heb ik op sent gedrukt en een mailtje naar de verkoopster gestuurd. En supersnel is de deal rond! Tijdens de pauze van de film the muppets zie ik in mijn mailbox dat ik een deal heb! Ik heb een viktoria!
Een paar dagen later mag ik haar op halen.ik krijg er zelfs nog mooi geverfde bfl wol bij! Toppie. Thuis meteen uitgeprobeerd en het spint heerlijk. Heel anders als de julia maar prima! Ander voordeel is dat ik nu 12 klossen heb en aangezien die op beide wielen passen heb ik nu voldoende plek voor al mijn projecten. Want ik heb genoeg te spinnen.
De klossen alpaca voor mijn zwager, klossen zwarte texelaar=groot project, moet verst worden...ooit, en dan de mooie kleurenbats die ik heb. Nu eerst een kleurenlont van de dutch wool diva wegspinnen om een chemo mutsje voor vriendin te maken. Niet ze leuk maar wel een goed besteed project

Ik heb ook weer een paar blokken in mijn deken zitten. Zal de patroontjes morgenavond uitschrijven. Moet ik even voor gaan zitten om ze uit te schrijven en tekenen. Ook een leuk project. Waarom zijn al de dagen toch een paar uur te kort!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten