donderdag 23 februari 2012

blok 4 - steken deken

en dan meteen maar het vierde blok erachteraan. Een heeeeel moeilijk blok. Deze heb ik van een ander blog gepikt  die van busy bessy dus ook niet van mezelf.

Bamboe steek

de eerste en laatste 4 steken ribbelsteek

1. omslag - 2 r - omsl over 2 r halen  - herhalen
2. AV

dit herhalen tot de gewenste lengte!
een eenvoudig patroontje toch?






Ik heb inmiddels mijn stekenboeken in huis dus ik kan me helemaal uitleven! ik heb al mooie steken gespot, moet alleen zien dat ze in mijn blok passen, wil nl alles hetzelfde dus met 4 steken ribbel beginnen en eindigen en dan moet het patroontje er natuurlijk wel tussen passen of passend gemaakt worden!
Ik moet ook nog nadenken over de rand er omheen. Wil eigenlijk iets breien, maar eromheen breien dat worden wel 1000 steken en ik weet niet hoe ik de hoeken dan moet doen....
Haken is neit echt mijn ding...... maar goed ik heb nog even voor dat de deken zover is!


                                                                                 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten