maandag 10 december 2012

midwinterwol

volgende week mag ik mee naar de midwinterwol beurs. Samen met zwager en schoonzus sta ik weer in de kraam van alpaca top dutch. Ik had de afgelopen weken natuurlijk geen tijd om alpaca te spinnen, ik was immers druk met de poncho!
Maar nu is die klaar en dacht ik dan maar weer aan de alpaca. Ik moet toch wat mee kunnen nemen naar de beurs!
Maar goed twee weekjes is niet veel, dus ipv als een mafkees met schaap achter mijn wiel zit ik nu verbeten met alpaca achter mijn wiel! Gelukkig had ik nog wat halve klossen liggen dus voor 3 bolletjes was ik redelijk vlot klaar. Een extra klos met 30 gram is redelijk snel gesponnen en dat geeft snoezige bolletjes van 50-60 gram! En in de kraam blijken dat soort kleine bolletjes voor een klein projectje erg goed te lopen.
Vandaag ook wat gekaard en dat als leuke batt bij elkaar gebonden. Als het er leuk en smakelijk uitziet verkoopt het hopelijk beter :-)
In de serre ligt nog wat verse vacht te drogen. Lang leve de vloerverwarming! Ideaal om vachtjes te drogen.
Vanavond nog gauw even een bolletje twijnen en dan heb ik nog een paar dagen voor hopelijk 1 of 2 bolletjes. heb nog een klos zwart liggen, dus daar hoef ik ook maar een klosje bij te maken, moet lukken!!!
.... En dan daarna..... dan ga ik gewoon lekker relax aan mijn diva spin wolletjes beginnen want die liggen al weken naar me te lonken!

maar voor deze week nog even aan de alpaca!
Tot zaterdag, op de midwinterwol!
En als je er bent, kom dan even gedag zeggen. Ik zit te spinnen bij de stand van Alpaca Top Dutch!



1 opmerking: