zondag 9 december 2012

mission finished!!

het is niet te geloven, maar mijn mission impossible is klaar. Ik heb een hele poncho gebreid wat voor een ADHD er als ik al een hele prestatie is. Ik heb hem ook nog eens helemaal zelf gesponnen. Ik ben erg trots op mezelf.
Er zat wel heul veul werk in. Wassen, kaarden, mengen, kaarden, spinnen ..... en met die dubbele 3ply draad warend e bollen zo op en begon de was-kaard-spin sessies weer opnieuw.
De voldoening is wel heel groot! Zelfgemaakt is toch wel bijzonder!
Nu moet ik heel eerlijk toegeven dat hij het doel een beetje mst. Ik wilde graag een dik vest voor in de auto, gewoon als je in en uit moet stappen bij het werk of een vriendin voor de deur, dat je dan niet een jas aan hoeft.
Nu is de poncho een enorm gewaad dus eer ik in de auto zit.... lijk sinterklaas wel met een te lange jas. Dan nog de gordel om zien te krijgen om dan te concluderen dat je je armen niet meer kan bewegen........ Reuze handig dus!!!
Ik draag hem met de rechte kanten voor en achter en heb armsgaten gecreƫerd door een stukje zijnaad dicht te naaien. Daar moeten nog mooie knopen op maar die zijn natuurlijk nergens te vinden nog.
bij deze nog een foto impressie van mijn missie!!!




en zo is hij nu! Ik krijg er veel positieve reacties op en dat is wel erg leuk!!!
Ik had zowaar nog een beetje schaap over, dat had ik net verwacht. Had de onderkant expres al gekaard met meer zwart erdoor omdat ik bang was dat ik bruine swifter tekort zou komen.
Ik heb helaas niet bijgehouden hoeveel gram/meter erin is gegaan! Volgende x beter op letten. Ik hou het maar op VEEL.



1 opmerking:

  1. Ik vind het een prachtige poncho, kleur!!! Heerlijk om inderdaad in de auto aan te hebben. Alleen Swifter? Grtjes, Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen