donderdag 28 oktober 2010

Oma's haken




Ik was ze al vaker tegengekomen op het net, maar nu toch eens geprobeerd! en O help, dit is ook al zoooooooo leuk!!!!

In de nachtdienst een vierkant zitten haken en zitten speuren naar de bloem! 
Nu nog bedenken wat ik ervan zal maken!!!!
bij bol.com al de nodige boekjes bekeken en er twee besteld!!! 
Helemaal leuk.


ik kan er nu alleen nog niet mee verder, moet eerst de roze sokken afbreien. Ik heb de desbetreffende vriendin voor zondag op de koffie gevraagd en dan moeten ze gewoon klaar! 
Wanneer ze de operatie heeft zijn wij in het buitenland en ik wil gewoon dat ze ze voor die tijd heeft!
Helaas ging ik in de nachtdienst helemaal mis in mijn patroon en moest ik een heel stuk uithalen. NU is sok 2 ook al bijna klaar, ben met de hak bezig. Moet lukken ik heb morgen nog en de zondagochtend!!
Gaat lukken




1 opmerking:

  1. leuk dat je een blog hebt! ik zie steeds vaker mensen in mijn omgeving haken, ik heb zo het vermoeden dat ik er ook eens aan moet geloven binnenkort. ;-)

    groetjes
    Marisca

    ps ik moest via een account reageren, dus ik gebruik even mijn man zijn gmail

    BeantwoordenVerwijderen