vrijdag 22 oktober 2010

spinning round and round

een tijdje geleden had ik al eens proberen te spinnen bij mijn zwager, maar echt een succes kon je dat niet noemen. Een hele fijne zwager hoor, maar als leermeester toch iets minder geschikt!!!
Nu kwam bij het stich and bich cafe de vraag of er belangstelling was voor een ochtend spinnen bij een van de dames. Dat leek me wel wat. Gelukkig werd er een dag geprikt dat ik ook kon, dus samen met laurian en saskia en haar dochter naar driel gereden voor een spin workshop

kijk druk aan het spinnen!! Soms zowaar een paar centimeter mooi dun garen en dan ineens wil het helemaal niet meer!!!
maar goed al doende leert men en dit ging alweer stukken beter als mijn eerste spinsel dus ik ben al tevreden!
Nu toch maar eens op zoek naar een (goedkoop) spinnewiel om het eens mee te gaan leren.

(mocht je er een weten ergens......let me know)
 Mijn dochter heeft ook wat mogen spinnen! Ze mocht ook wat wol uitzoeken en is aan het breien geslagen. Zelfs de pennen mocht ze houden! Prachtige met punten die licht kunnen geven!!!



ik heb heel erg mijn best gedaan en een prachtig bolletje heftig gebubbeld garen geproduceerd!!!
het is dik en stug en ik ga er vreselijk van niesen lijkt wel, maar ik ben al helemaal trots opmezef!


Het was een superleuke dag, met een heerlijke lunch!
bedankt Zita!!!

1 opmerking: