zondag 17 oktober 2010

nieuwe start














toch maar weer eens verder bloggen!!
Er zijn inmiddels al aardig wat paren sokken gebreid!!!

dit rijtje bv, de blauwe zijn voor mijn mannetje, gewoon 3 recht en 1 links, de middelste zijn lekker in frankrijk gebreid. Lachen is dat, breien op de camping! Dan heb je heel wat bekijks en aanspraak, maar wel leuk.
De rechter is een korte sneakersok (het is niet echt sneakerweer meer helaas) Die ben ik begonnen in het vliegtuig, onderweg naar istanbul. ter plaatse niet zo heel veel meer gebreid! Te druk met de cutuur aldaar!!!

Ik heb de smaak dus goed te pakken, heb ravelry helemaal ontdekt en zit volop in de sokkenwol deken! En oja..... ook al een wintermuts gebreid! Kortom druk druk druk!!!
Zeker met de kerst zo voor de deur want dan moeten de kerstkaarten ook weer gemaakt worden!!!

Ik ga jullie beter op de hoogte houden!!!

1 opmerking:

  1. Hallo Sylvia, leuk dat je je breiblog weer nieuw leven hebt ingeblazen! Ik hoop je -met dochter?-a.s. vrijdag te zien op de Droombreidag voor Roemeniƫ.
    Lieve groet, Aal

    BeantwoordenVerwijderen