dinsdag 19 oktober 2010

WIP

Een vriendin van me gaf een tijdje geleden al aan dat ze wel een paar roze sokken wilde, voor bij haar roze snoopy pyama. Nu ben ik niet zo van de sokken-brei-voor-iemand-anders. Maar goed ik heb het toch half half beloofd. Had zelfd al wol besteld bij wolhalla maar ik ipv 100 gram waren de strengen 50 gram (suf niet goed gelezen) en ik vond die strengen ook wel weer erg mooi! Maar goed het begin was er.






Tot we ineens te horen kregen dat de knobbeltjes in de borst niet goed waren!!! er volgen nog allerlei onderzoeken maar het is niet goed! Of het OK wordt of bestraling weten we nog niet.
Dus het sokkenproject moet nu klaar! Ze moet sokken voor bij haar pyama!!!
Op raverly aan het rondspeuren naar een patroon en hoe toevallig, ik kom het patroon "esther" tegen! en omdat ze esther heet moeten het deze maar worden. 
Een engels patroon maar met wat hulp van het net kom ik er vrij aardig uit!! 
Hak en teen doe ik gewoon naar eigen idee, het gaat me voornamelijk om het patroontje!! En dat gaat best goed!

het worden voor mij ineens pink ribbon sokken!!!
ik moet de twee strengen met elkaar combineren want 50 gram is echt te weinig voor een paar sokken!!!
De boord, hak, zool en teen worden dus gestreept en het been en de bovenvoet maak ik roze in patroon.
Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat worden. Tot nu toe breid het lekker weg!!!
ik moet de twee strengen met elkaar combineren want 50 gram is echt te weinig voor een paar sokken!!!
De boord, hak, zool en teen worden dus gestreept en het been en de bovenvoet maak ik roze in patroon.
Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat worden. Tot nu toe breid het lekker weg!!

Vandaag even niet breien, mijn moeder komt zo deze kant op en dan wordt het papier knutselen. Kaartjes knippen en plakken....een andere hobby!!!
Maar deze sokken gaan zeker snel van de pennen rollen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten