donderdag 6 januari 2011

dekentje

zo eindelijk de foto's van de camera gekregen! Een kieskeurig ding die camera, met de ene kabel wil hij wel conecten en met de ander niet!! Vast vrouwelijk!!! Hahaha
Maar bij deze dus mijn dekentje. Er begint vorm in te komen!!  al moeten er nog heel wat vierkantjes bij!
Afgelopen wintersport heb ik er 27 bijgemaakt, maar dat zie je niet echt terug!
Ben nu aan het wolletjes sparen voor de zomervakantie, dan wil ik graag 100 nieuwe wolletjes meenemen en eraan maken! Ik heb er alweer 15 gespaard en ben druk met een swap dus daar kan ik er ook weer een paar van opzij leggen! Heb met de vakantie er veel aan gewerkt dus ben het nu ook weer even zat, en te druk met het spinnen!!
Ik heb ze geteld en er zitten nu 195 vierkantjes in!!!voor een beetje deken is dit 1/5 deel wat ik nu af heb dus nog een kleine 1000 vierkantjes te gaan!!! OMG als je dat zo uitrekent is het ineens minder leuk! maar goed zo moeten we niet denken, het is gewoon een leuk project!! hoeft niet morgen klaar!
ik spaar nog vrolijk verder! Wil je me helpen met sparen.......graag! elk restje is welkom!!!!










1 opmerking:

  1. Waaahhh, ik zie mijn restjes zitten! LOL

    Had net al een heel verhaal getypt bij je vorige logje maar op de één of andere manier is die foetsie :(

    Voor iemand die net is begonnen met spinnen maak je al een prachtig draadje! Zeker omdat het alpaca is (= lastig spinnen).

    Tot snel bij de SnB!

    BeantwoordenVerwijderen