zaterdag 22 januari 2011

overdenkingen!

dzou het dan toch echt te dom zijn.............. breien, punniken, spinnen, haken, knippen en plakken.........Kijk ik wil me graag onderscheiden van anderen, ik bedoel eenheidsworst genoeg! Maar zou het ook kunnen dat je je teveel onderscheid en dien ten gevolgen dus afscheid van de rest??
Breien is weer reuze in......echt waar geloof het of niet (aanvulling voor de niet breiende bloglezers.......van die alfa mensen die daar echt niet inzitten) dus ik ben eigenlijk vreselijk hip!
Vorige week een ochtend gaan spinnen in zevenaar en het was gewoon hartstikke leuk! gezellig kletsen, koffie, koekje en ja........wolletjes wolletjes wolletjes!!!

Ik moet dus hoognodig terug naar mijn creatieve hol, mijn sokkenwoldekentje, mijn never ending sokken (zo lijkt het, ze willen maar niet af!), het dekentje voor lau, spinnen....... nieuwe sokken voor jarige die eraan komen......geen tijd te verliezen!!!!

had ik trouwens mijn alpaca muts al laten zien........ zelf gesponnen en gebreid!

 is tie dan!!!! De kinderen willen niet meer naast me lopen inmiddels, manlief kijkt alsof ik geschift ben........en andere lachen gewoon heel hard!! Kan mij het schelen!!
hij is lekker warm en gemaakt van de alpaca's van mijn zwager, hartstikke leuk

onderscheiden, afscheiden, bescheiden.......ik ben eruit
ik blijf gewoon mijn ding doen!!

volgend project??? een paar
gepunnikte sokken voor iedereen die mij nu nog uitlacht!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten