woensdag 26 januari 2011

eindelijk klaar!!!!

Ik heb ze inmiddels omgedoopt tot draken sokken, gatverderrie wat een draken zijn het, ze kwamen maar niet af. In dat opzicht is de benaming "schildpad sokken" misschien beter!!!!
Deze sokken afgelopen zomervakantie (!!!!) al op de pennen gezet en nu klaar!!! Een record traagheid. Tussendoor wel veel andere dingen gedaan, de esther sokken zijn van de pennen gerold, mijn deken is goed gegroeid, de gail sjaal is 6x uitgetrokken en 7x opgezet (en ook nog niet klaar) het spinnen is ontdekt, en er is een muts van gemaakt......en ja dan blijven er wel eens dingen liggen, in dit geval de sokken............sorry sorry sorry.......
Maar ze zijn klaar dus we mogen een nieuw project........ das ook nog een lastige.......wordt het die ene mooie bol wol, of dat andere schattige wolletje...........maak ik nu die sokken voor die collega of kan dat nog wel........... een trui breien lijkt me ook weer zo leuk, maar gezien mijn sokken tempo schrikt dat me toch wel enigzins af!! hahahahaha en wordt het dan iets nieuws opzetten of een WIP afmaken ........ (Work In Progress.........voor de taalkundigen onder ons......)

Er werd al geopperd dat ik misschien beter de naaimachine kon pakken, maar sokken naaien lijkt het me toch niet helemaal.......
ik ga nu maar ienemienemutte doen met mijn wolletjes en dan daarna ietwietwaaitweg voor het patroon........ wat een keuzes!!! en dat voor een ADHD-er

misschien moet ik als eerste achter mijn naaimachine kruipen (morgen???) dan kan ik het kadootje voor mijn ravelry maatje in elkaar naaien, want als ik voor haar een paar sokken moet breien.......je snapt het al! dat wordt niks!!!
trouwens als we het dan toch over ADHD en uitdagingen hebben................ kantklossen.........iemand mee bekend??? zo ja............bericht me even, ik wil op les!

dan hier de nieuwe schildpad-draakjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten