maandag 3 maart 2014

christel seyfarth - op het randje

Eindelijk, eindelijk kon ik aan de rand beginnen!! Het is dan even wennen aan de geheel andere kleuren. Ik heb nog niet besloten of ik dat heel mooi vind, maar het "moet" contrasteren en dat doet het nu! Helaas was ik niet zo handig en pakte ik kleur 3 ipv kleur 2 na kleur 1. Ik had bedacht het te laten zitten en bij de stitch en bitch avond ben ik vrolijk aan kleur 2 boven op kleur 3 begonnen......
Maar al de volgende ochtend dacht ik nee.... dat is echt niet mooi!
Dus zodra ik uit het werk kwam...... rats 3000 steken uitgehaald en 600 steken weer op de naald gezet en nu wel de goede volgorde. Ik moet zeggen dat i er erg blij om ben dat ik die keus heb gemaakt. Veel mooier nu. Want ja.... wat is 5 toeren nu op zon lange lap!!
Inmiddels ben ik met het beleg bezig en daarvoor gebruik ik de paars tinten die in de shawl zelf zitten.

Nog een toer of 10 te gaan en dan.... dan ga ik knippen!
nee... dan ga ik eerst heel erg mediteren en een doosje kalmeringsmiddelen slikken en dan, dan ga ik knippen!!!

Verder ben ik erg trots op mezelf dat dit project zo goed gaat! Ruim een maand bezig nu en ik vind het nog steeds leuk en verslavend! elke toer weer.

Dus ik brei nog even mijn rondjes en voor ik het weet heb ik die mooie shawl klaar!!









1 opmerking:

  1. Je hebt hard doorgewerkt zo snel dat je bij de rand bent. Je zult er veel plezier van hebben en er veel bekijks mee hebben... ik heb over mijn eerste shawl ook maar een paar maanden gedaan maar mijn tweede ligt nu voor 45 % af in de breimand omdat ik van alles er naast aan het maken ben en elke keer weer iets leuks, moois of prachtigs zie wat ik niet kan weerstaan. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen