woensdag 12 maart 2014

chrystel Seyfart - rand 2.0

 en dit is dan de 2e rand. Ik zag er eerlijk gezegd best tegenop, vooral om de punt onderin mooi te krijgen maar dat ging eigenlijk meteen goed. De bovenste puntjes vraagt ook wel wat aandacht maar is uiteindelijk wel voed gelukt!!

Het zijn uiteindelijk heel wat steken die je op de naald hebt staan en een rondje daar ben je toch wel een uurtje zoet mee! Heel erg hard schiet het dus niet op, maar nog altijd zo leuk om te doen.

Ik ben heel benieuwd hoe het hard rose uiteindelijk wordt in het geheel. Twijfel nu of ik toch niet het paarse als buitenste rand had moeten doen

Dit geeft wel meer contrast. Ik heb (meer geluk als wijsheid) aan beide zijde van de shawl evenveel steken!! Niet te geloven. Maar nogmaals das echt meer mazzel want ik heb bij het opzetten niet de totalen geteld.

De lap is ook wel lekker warm op schoot! Al is dat niet echt meer nodig met het warme weer op komst. Maar goed Nederland kennende komen er nog genoeg koude dagen aan!!

Bijna klaar!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten